další projekty

Kia Venga YN marketing

Zadavatel / 
Mobis Automotive Czech s.r.o.
Rok / 
2013

Retargeting a zákaznická segmentace. Návrh nového plánu komunikace a zacílení modelu Kia Venga YN třemi směry.

Podpora produktového marketingu

Kia Venga YN se řadí mezi modely kategorie MPV - Multi-Purpose-Vehicle. Naše produktová analýza modelu Kia Venga YN poukázala na možnost retargetingu modelu, aby jej více přiblížila stávajícím zákaznickým segmentům, popř. segmentům zcela novým. Za tímto účelem byl zpracován plán komunikace včetně bližšího zacílení produktu třemi produktovými směry - Allroad, Sport a Style. Přesnější zacílení nabídky nabízí dodatečný obchodní potenciál. Atraktivní produktová komunikace navíc přivádí zákazníky do showroomů a zvyšuje povědomí o modelu i o samotné značce.